recenze The Crooked Beats - Life in the consumer society
autor: Zdeněk Strmiska | vydáno dne 05. 01. 2009

Debutové album Moravskoslezských The Crooked Beats, přichystalo skvělou retro náladu pro všechny příznivce moderního rock´n´rollu. I když má kapela krátkou historii a v mediích se o ní nic moc nedočtete, není vyloučené, že brzy nebude bodovat na horních příčkách rock´n´rollové hitparády.

Při prvním poslechu mě ovládl pocit, že jsem se posunul jednou nohou do 70 let a druhou nohou zůstal v současnosti. Při druhém poslechu jsem si už udělal představu o kapele, tudíž můžu potvrdit, že to co tato kapela produkuje, určitě není nic staromódního, dávno zapomenutého či nemoderního. Podle mě se jedná o skvěle zahranou a naaranžovanou rock´n´roll desku, která se podařila vystihnout i správným zvolením nahrávacího studia, jehož sound rozhodně přispěl ke kreativitě celého díla.

Deska obsahuje 12 skladeb a byla vydána u Cecek records. Umělecké aranže jsou dle mého názoru zvládnuté na výbornou, nápady srší náladou anglického punkrockového podání. Melodické nápěvy v kombinaci s „opřeným“ zpěvem vytváří celkový dojem zahraniční hudby. Možná tomu tak je i tím, že při poslechu The Crooced Beats mi v podvědomí hraje americká kapela Rancid. Konkrétně tomu tak je u třetí skladby „All the lonely hearts“. Určitě nechci moravskoslezskou kapelku srovnávat s americkou legendou, pouze si myslím, že zajisté mají určité světové vzory, které jim přináší motivací k vlastní tvorbě. Pokud bude mít kapela stejné nasazení jako má na začátku, tak se pak těším na další album.

[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 2] 1 2 3 4 5
přečteno 1757x | Informační e-mailVytisknout článek