Vyražte na Keltskou noc do Harrachova!
autor: Linda Slepičková | vydáno dne 23. 06. 2011

V tomto roce, tedy v roce 2011, se již popáté bude konat Kelstká noc. Kde? Přímo pod skokanskými můstky v Harrachově! Kdy? 12. – 13. srpna. Festival láká návštěvníky nejen na hudbu, ale také na nejlepší výhled a také na jedno nej, které patří jen a pouze festivalu Keltská noc; je to totiž festival s nejvyšší nadmořskou výškou v České Republice.

Na co se můžete těšit? Kromě stánků s typickým festivalovým jídlem zde najdete i stánky se suvenýry, čajovnu, kavárnu a dokonce i nějaké sportovní vyžití. Doprava také není nijak složitá, pro automobily bude nablízku parkoviště, autobusem či vlakem se dostanete do Harrachova a odtud už to není do areálu daleko. A nyní přijde to nejdůležitější, tedy účinkující. Nejen čeští, ale také zahraniční interpreti poctí festival svou návštěvou: za Velkou Británii jsou to Guitar Gangsters, za Polsko Leniwiec, Ferben lehre, Skampararas a Delindows a ze Slovenska přijede kapela Karpina. Českých kapel bude o mnoho více, například Vypsaná fixa, Sto zvířat, Wohnout, Deratizéři, Mňága a Žďorp, Záviš, Doctor P.P., Navigators a další. Nejdůležitější kapelou festivalu jsou Tři sestry, které mají lví podíl na organizaci festivalu. Počet vstupenek je omezený, a proto neváhejte a kupte si lístek co nejdříve!

[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 5] 1 2 3 4 5
přečteno 4356x | Informační e-mailVytisknout článek